Stipendisti Fondacije Hastor zauzeli drugo i treće mjesto u finalu Burch Startup takmičenja

Na Međunarodnom univerzitetu Burch 19. decembra je održano finale 5. Burch Startup takmičenja. Cilj takmičenja bio je probuditi duh preduzetništva u studentima, ali i da im se osiguraju potrebni resursi za realizaciju njihovih ideja.

Drugo mjesto na takmičenju osvojio je Aldin Beriša zajedno s kolegicom Idom Bajrami i projektom “Shift”.  Najveća podrška za Aldina upravo je Fondacija.

Smatram da je ogroman uspjeh postići drugo mjesto na uglednom takmičenju kao što je Burch Startup na prvoj godini studiranja. Nakon dužeg perioda provedenog u Fondaciji Hastor, stekao sam potrebno znanje za apliciranje na takmičenje poput Burch Startup-a. Radom u Fondaciji naučio sam mnogo toga o timskom radu i takmičarskom duhu, te bih se ovom prilikom zahvalio Fondaciji jer bez njihove finansijske pomoći ne bih mogao biti u mogućnosti pohađati univerzitet kao što je ovaj i samim time biti dio takmičenja kao što je Startup, te sam im na tome jako zahvalan”, riječi su Aldina.

Treće mjesto pripalo je našem Harisu Muhibiću koji se predstavio s projektom “intern.it”. Haris je dobio i nagradu za najbolju prezentaciju/pitch.

Drago mi je da sam osvojio treće mjesto na prestižnom takmičenju poput Burch Startupa. Pošto su sponzori domaće kompanije, drago mi je da sam uspio pokazati da originalnih ideja ima i da one polako preuzimaju tržište. Također sam mnogo zahvalan Fondaciji Hastor na podršci tokom pripreme za takmičenje te poticanju natjecateljskog i poduzetničkog duha u meni. Koristeći vještine stečene u Fondaciji, bio sam u mogućnosti da organizujem tim ljudi s kojima je organizacija eventa prošla u najboljem redu, te je zadovoljstvo publike i natjecatelja bilo više nego očito”, kazao je Haris.

Važno je napomenuti da je Haris Muhibić bio i glavni organizator takmičenja, te da je direktno učestvovao u procesu hostinga i pripreme ostalih studenata za takmičenje.

Pored glavne nagrade od 40.000 maraka i ulaska u Burch Startup Incubator, 5 nagrada za razne kategorije je također bilo dodijeljeno raznim učesnicima. Prvo mjesto je uzeo projekat Whopedoo, čija ideja se bazirala na edukacijskoj aplikaciji koja kroz igru uči djecu raznim vještinama.

 

Belma Zukić