Fizika je jedna od najzahtjevnijih nauka, ali kada se njome bave prave osobe, ona postaje iznimno zanimljiva. Posebna je draž prenijeti znanje na mlađe i motivirati ih da fiziku vide kao rješenje, a ne kao problem. O tome smo govorili s našom Majrom Šišić-Čaluk, studenticom pete godine fizike na Prirodno-matematičkom fakultetu u Sarajevu i mentoricom učenika koji bilježe sjajne rezultate na olimpijadama.

Matematika i fizika nisu predmeti u koje svi zadiru. Majra je primjer da se i ljubav prema ovim predmetima jednostavno mora pojaviti:

Ja sam uvijek bila ona osoba u razredu koja je prvo voljela matematiku. Prirodno mi je došlo da, kada smo u sedmom/osmom razredu dobili fiziku, i nju zavolim. Ono zbog čega se zavoli fizika jeste element života koji ona ima u sebi. Podstiče nam znatiželju da opišemo stvari oko nas.

Majra nam je dala konkretan odgovor na pitanje šta je to najveći problem učenicima kada je riječ o fizici:

Najveće poteškoće učenika budu s matematikom. Zato što svako može sjesti i naučiti formule, međutim, početak s fizikom u osnovnoj školi i prvom razredu srednje suštinu krije u povezanosti matematike i fizike. Mnogi ne shvataju da nešto što uče iz matematike, mogu direktno primijeniti u fizici. Svi naučimo šta je kvadratna jednačina i koja su rješenja, međutim, kada u fizici dobijemo neki problem u kojem imamo taj oblik, mnogi ne znaju to da primjene i da su to zapravo već naučili.

Cijeli razgovor dostupan je na: