Zehra Jonuz Silajdžić, bivša stipendistica Fondacije Hastor i osnivačica brenda “Jonzeˮ, jedan je od pravih čuvara bh. tradicije koja ručnim radom i punim srcem ostavlja djeliće naše domovine u svakom svom radu. Posebnost Zehrinih radova čine ručno rađeni motivi ćilima, a naša gošća otkriva i zašto baš ćilim kao osnovni motiv:

Bosanski ćilim svojim bojama govori “vidi me, vidi meˮ, a tokom odrastanja, moja je priča bila priča nevidljivosti. Ja sam bila u fazonu: nemoj da me neko gleda. Svugdje sam bila, ali nisam bila vidljiva, nisam se eksponirala. Onaj klasični introvert: da svi tu nešto preuzmu zasluge za mene, a ja ću sve to po P.S-u uraditi. Tako da mislim da je taj ćilim mene pronašao.

Pitali  smo Zehru i koji su motivi najčešći na radovima, a ona nam otkriva da je to kornjača koja i u našoj i u drugim kulturama ima posebnu simboliku:

Kornjača nije simbol samo na bosanskom ćilimu, nego u mnogim drugim kulturama ima svoju simboliku i kod nas na bosanskom ćilimu bila je simbol za prosperitet, za bogatstvo, zdravlje za svaki mogući napredak jedne porodice jer je ćilim bio centralni dio dnevnog boravka.

O tome koliko je izazovno pokrenuti vlastiti biznis i kako biti svoja najbolja reklama, saznajte u cijeloj epizodi: