Još jedna inspirativna priča u Podcastu Fondacije Hastor.

Dječak koji sa svega 17 godina ulazi u poslovni svijet i priliku za posao traži, kako sam govori, “od vrata do vrata” sada je uspješan poslovan momak kome, sigurni smo, pravo vrijeme tek dolazi. On je Said Kamenica, menadžer ureda u kompaniji Link Juice Club i bivši stipendista Fondacije Hastor koji danas ponosno govori o svojim ranim počecima:

Moja uloga u životu kao takva jeste da ja budem taj koji će obezbijediti za sebe stabilnu budućnost a, naravno, sutra i za svoju porodicu. Odmah sam shvatio da to ne može da se desi sada u 25. godini, nego da se to treba graditi od samih početaka, pa sam kao dječak išao od turističke agencije do turističke agencije i pitao ima li posla, pa sam se bavio i konobarenjem, radio u hotelu na recepciji i slično. Sve u cilju skupljanja tog iskustva koje, naravno, i dan-danas koristim u velikom pogledu.

Iako danas Saidov posao prvenstveno stavlja fokus na aktivnosti menadžera ureda, naš gost se još uvijek bavi marketingom, SEO-om… kao što je to bilo prije trenutne pozicije te smo pitali Saida kako danas, u vrijeme ekspanzije društvenih mreža, postići originalnost:

U današnjem svijetu hiperprodukcije, neokapitalizma gdje se sve gleda da se proizvede u milionima, milijardama, originalnost je emocija na meni. Za mene je originalnost emocija. Zašto? Čak i, hajde da se vratimo na početak moje karijere, u mojim turističkim turama pa tako i sada, kada se bavim digitalnim marketingom, SEO-om i tako dalje, ono što ja unesem u svoj članak koji pišem, ono što ja unesem u svoj finalni produkt, svoju emociju, to je ono što čini moj produkt originalnim.

Cijeli razgovor dostupan je na: