U okviru mentorskog programa ˝Prvi korak u poslovni svijet˝, Indira Musić, iskusna marketing menadžerica ASA Bolnice, svoje bogato znanje i neprocjenjivo vrijedno iskustvo podijelila je sa studenticom master studija iz iste oblasti. S ovom sjajnom mentoricom razgovarali smo o marketingu i izazovima te uspjesima u mentorstvu.

Indira, možete li nam ukratko predstaviti vaše mentorstvo? Koje ste segmente iz oblasti marketinga uspjeli savladati sa studenticom?

Mentorski proces koji sam imala sa studenticom bio je više od samog prenošenja znanja – bio je to put zajedničkog rasta, učenja i međusobne inspiracije. Radile smo na konkretnim segmentima marketinga – od osnova digitalnog oglašavanja, razvoja sadržaja, analize tržišta do brendiranja. Ali ono što mi je posebno drago jeste to što smo kroz svaki zadatak gradile i vjeru u sebe, prepoznavale svoje snage i učile kako da na izazove gledamo kao na priliku za lični razvoj. Marketing je danas široko polje, ali ono postaje istinski zanimljivo tek kada ga spojimo sa ljudskošću i emocijom, a to smo nas dvije itekako uspjele prepoznati i izgraditi kroz naš rad.

Šta je vama kao mentorici bilo najvažnije da postignete tokom mentorskog programa?

Za mene je svaki mentorski odnos, prije svega, ljudska priča. Znanje je važno, ali ono što sam željela prenijeti studentici jeste osjećaj sigurnosti – da zna da vrijedi, da zna da može i da se ne boji praviti korake naprijed, ma koliko mali ili nesigurni na početku bili. Marketing jeste posao ideja i strategija, ali, prije svega, to je posao sa ljudima i za ljude. Najveća je vrijednost ovog procesa za mene bilo vidjeti kako iz sedmice u sedmicu studentica raste, postavlja pitanja, istražuje, prepoznaje svoje potencijale i polako gradi svoje samopouzdanje.

Koje vještine smatrate neophodnima za isticanje u svijetu marketinga?

U svijetu marketinga danas važno je ostati radoznao, autentičan i otvoren za promjene. Kreativnost je ono što nas pokreće, ali bez empatije, prilagodljivosti i spremnosti da zaista slušamo ljude oko sebe ideje ostaju samo na papiru. Smatram da je važno razvijati i emocionalnu inteligenciju, jer iza svakog proizvoda, kampanje ili brenda stoje ljudi sa svojim pričama, potrebama i osjećanjima. Marketing je upravo to – stvaranje iskrene veze s ljudima.

Kakav stav imate kada je riječ o savremenom marketingu, podlijeganju trendovima i tehnologiji? Može li sve što je moderno zamijeniti osnovne postulate marketinga?

Tehnologije i trendovi sjajni su alati – otvaraju nam nove mogućnosti, ubrzavaju procese, pomažu da dođemo do šire publike. Ali ono što ostaje nepromjenjivo i najvrednije jesu temeljne vrijednosti marketinga – iskrenost, razumijevanje i kreiranje stvarne vrijednosti za ljude. Najbolje kampanje nastaju kada spojimo moderno sa istinskim – kada koristimo tehnologiju, ali ostajemo vjerni svojoj priči, autentičnosti i ljudskom pristupu. Marketing koji dotiče srce uvijek je u trendu.

Koji je značaj ovakvog vida mentorske podrške za mlade?

Mentorska podrška mladima je, iskreno vjerujem, nešto što svima treba biti dio misije i odgovornosti. Svi smo nekada bili na početku – puni želja ali i strahova. Jedna iskrena riječ podrške, jedan savjet iz iskustva ili samo neko ko vas sasluša može biti presudan trenutak na tom putu.

Mentorstvom gradimo mostove – između iskustva i mladosti, između znanja i novih ideja, između sigurnosti i hrabrosti. I zato ovakvi programi nisu samo učenje –  oni su stvaranje zajednice u kojoj je važno dijeliti, pomagati i vjerovati u sebe i u druge. I to je, po mom mišljenju, najveća vrijednost koju možemo ostaviti mladima.