Mentor je osoba koja u vama vidi više talenata i sposnosti nego što ih vi sami u sebi vidite i pomaževam da te talente počnete koristiti. – Bob Proctor

Činjenica je da na formiranje naše ličnosti u najvećoj mjeri utječe porodica. Istina, porodična atmosfera prvo je s čime se upoznajemo, susrećemo i prva okolina u kojoj naša faza učenja počinje. Dok ne krenemo u vrtić i školu, roditelji i ostali članovi porodice jedine su osobe koje mogu utjecati na naše ponašanje, mišljenje, razmišljanje i učenje. Međutim, činjenica je da prilikom upoznavanja novih ljudi moć utjecaja na nas iz roditeljskih ruku, svjesno ili nesvjesno, prelazi u ruke drugih. Posebnu ulogu tu imaju mentori i učitelji.

Mentori Fondacije Hastor imaju važnu ulogu u životu mlađih stipendista: pored toga što su mentori, učitelji su, neko ko ih uči vještinama, ali i uzor na koji se ugledaju. Fondaciju Hastor krasi mnogo stipendista koji su mentori učenicima stipendistima, a ovog mjeseca istaći ćemo našu stpendisticu Alminu Ibrahimović i njenu volontersku grupu.

Almina Ibrahimović dolazi iz Srebrenice. Studentica je Farmaceutskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, a dio je velike porodice Fondacije Hastor već četiri godine.

Fondacija Hastor u mom životu i školovanju napravila je veliku prekretnicu. Pored finansijske pomoći imala je veliku ulogu u stjecanju mog znanja. Kroz Fondaciju i volonterske aktivnosti otkrila sam dosta novih stvari, upoznala zaista mnogo divnih ljudi, a neki od njih svakako su i moje mentorice koje su me provele kroz srednjoškolsko obrazovanje.

Almina u Fondaciji volontira kao mentorica učenicama Srednjoškolskog Centra za slijepu i slabovidnu djecu Sarajevo. Naime, njena grupa sastoji se od tri vrijedne, marljive i za svaki tip saradnje otvorene učenice. Na sastancima obično obrađuju teme koje su najvećim dijelom namijenjene razvijanju svijesti te, prvenstveno, prilagođene njihovom uzrastu.

Almina i njena grupa ovog mjeseca imale su priliku obrađivati temu pod nazivom Naučimo kako da učimo: metode i tehnike brzog i efikasnog usvajanja znanja, u okviru koje su obradile prema istraživanjima najvažnije i najuspješnije tehnike učenja. Kako gradivo ne bi bilo monotono i naučeno napamet, Almina je učenicama ponudila rješenja za lahko i učinkovito usvajanje znanja, ali su i učenice jedna drugoj otkrivale načine na koje se neka od tehnika može primjenjivati u bilo kojoj sferi interesovanja.