Društvo današnjice, zasnovano na informacijama i tehnologiji, zahtijeva pojedince koji mogu kritički razmišljati o složenim temama, tumačiti dostupne informacije, prilagođavati se novim situacijama, analizirati vlastite mogućnosti, donositi utemeljene odluke u svakodnevnom životu, rješavati različite probleme i efikasno primjenjivati tehnologiju i prenositi ideje i misli.

Budući da matematika proučava kvantitativne odnose, strukturu, oblike i prostor, pravilnosti i zakone, predviđa slučajnost i analizira slučajne pojave, uočava i opisuje promjene u različitim kontekstima te pruža precizan simbolički jezik i sistem za opisivanje, predstavljanje, analizu, ispitivanje, tumačenje i komunikaciju ideja, matematičko obrazovanje omogućava učenicima da steknu znanja, vještine, procese i načine razmišljanja koji su neophodni za uspješno i korisno učešće u takvom društvu.

Zaista je neosporno da će i stipendistica Maja Bojanić biti aktivna i produktivna učesnica tog istog društva. Dolazi iz Dervente i učenica je drugog razreda Srednjoškolskog centra „Mihajlo Pupin“ na računarsko-informatičkom smjeru.

Osvojivši drugo mjesto na školskom takmičenju iz matematike, plasirala se na regionalno takmičenje koje je ove godine zbog epidemiološke situacije održano online.

Svi takmičari su zadatke rješavali u svojim školama, što je za mene bilo novo iskustvo. Ove godine su mi nedostajali drugari koje sam upoznala prethodnih godina na takmičenju, ali ovaj vid takmičenja bio je najbolji za sve nas u ovakvoj situaciji.

Osvojila je treće mjesto, a ističe da veliku zahvalnost duguje profesorici te drugarici iz razreda koja se također takmičila jer su joj pomagale tokom priprema. Smatra da je kolegijalnost bitnija od samog plasmana jer kroz te pripreme prolaze zajedno, razmjenjuju iskustva i pružaju podršku jedna drugoj.

Kroz sve ove godine takmičenja naše prijateljstvo je ojačalo i ni u jednom trenutku ne predstavljamo konkurenciju jedna drugoj.

Pored toga što je kroz čitavu osnovnu školu, pa i sad u srednjoj odlična učenica, prethodnih godina je učestvovala na školskim i regionalnim takmičenjima iz matematike i fizike te imala izvrsne rezultate. Također, pokazuje i zanimanje prema pisanju, čemu svjedoči i prethodno osvojeno prvo mjesto na konkursu za izbor najboljih literarnih radova na temu ,,Samo je jedna majka“. U slobodno vrijeme voli da čita, a članica je i dramske sekcije u srednjoj školi.

Nakon srednje škole planira upisati fakultet: Pošto sam ljubiteljica matematike, želja mi je bila da budem profesorica matematike sve dok nisam upisala ovaj smjer u gimnaziji. Ove godine sam dobila stručni predmet Programiranje, što mi se veoma svidjelo. Još uvijek nisam sigurna koji će to fakultet biti, ali imam dovoljno vremena da razmislim i odlučim.

Već je drugu godinu stipendistica Fondacije Hastor koja joj, kako ističe, predstavlja veliku podršku u školovanju jer primjećuje da se u Fondaciji itekako cijeni trud, rad i zalaganje. Naročito joj se sviđaju volonterski sastanci kao jedna od specifičnosti Fondacije:

Na svakom sastanku saznam nešto novo, razmijenimo mišljenja i svi učestvujemo.

Našoj Maji želimo da nastavi nizati uspjehe na polju matematike, informatike i volonterskog rada!

Alek Isaković